jedovate houby

Sunday, November 12, 2006

Uff, víte co je to nemít čas?

Tak jestli to nevíte, tak se podívejte na dobu, kdy tohle píši. Je 3:31 v noci, a namísto spaní musím instalovat známého počítač, tak aby byl ráno v provozu už. A to nenií bohužel všechno, jako další lahůdku si mě hodlá okolo poledního vyzvednout další člověk, s tím že se půjde stěhovat hned několik počítačů do jiných kanceláří. A ani to zdaleka neni všechno, ještě je potřeba mezitím nějakou práci udělat, napsat pár blogů, zazálohovat, nu prostě mě docela zajímá, jestli dneska půjdu spát alespoň na pár minut. Vzhledem k potřebě obsloužit ještě hru, aby postavičky pěkně makaly, tak je to relativně v nedohlednu. Což mi připomíná, jeden z klientů spadl, musím to nahodit. Pauza..
Tak, 5 minut.. už maká prcek jeden. Akorát že jsem mu málem zapoměl dát léčiva, to by ho asi brzy sežraly potvory.. Nu, naštěstí jsem si všiml včas. Tka snad do rána udělá level, a já bych se možná mohl trochu vyspat, tak od osmi do poledne. Mějte se fajn, a ať vás tohle nepotká. (Samozřejmě že jede na automatiku, bot se tomu říká.. A samozřejmě že se to nemá, ale co se dá dělat?)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home